 Onderzoek: pillen artrose helpen niet
Nieuws van: De Volkskrant
LONDEN - Miljoenen mensen die wereldwijd de supplementen glucosamine en chondroitine gebruiken, hebben hier geen profijt van. Dat blijkt uit een Zwitsers onderzoek dat vrijdag is gepubliceerd in het British Medical Journal. www.volkskrant.nl/...010/09/17/Onderzoek-pillen-artrose-helpen-niet.dhtml - 17 Sep 2010
|